تدتاک

یادگیری انگلیسی در مسیری الهام بخش

تدتاک

یادگیری انگلیسی در مسیری الهام بخش

کانال تلگرام تدتاک
telegram.me/tedtalk

پیوندهای روزانه

فن آوری ما را متحول کرده است، و ما تبدیل شده ایم به نسخه جدیدی از نوع انسان که به صفحه نمایش خیره می شود ودکمه ها را فشار میدهد. هم اکنون برای برقراری ارتباط، یادآوری، حتی زندگی ثانوی، به مغزهای بیرونی (گوشی های همراه و رایانه ها) وابسته ایم. اما آیا در نهایت این ماشینها به ما خواهند پیوست یا ما را تسخیر خواهند نمود؟

 

امبر کیس ، انسان شناس، در این سخنرانی از نگرشی می گوید که چطور همه ما تبدل شده ایم به انسان های ماشینی.

 

 

لینک سخنرانی امبر کیس در تد (2010)

 

آمبر کیس که رشته انسان شناسی ماشینی را به جای رشته انسان شناسی سنتی انتخاب کرده است ، اعتقاد دارد که هر یک از ما انسان ها در دنیای کنونی زندگی دیجیتالی و دومی داریم که به موازات زندگی واقیعمان پیش می رود و به همان اندازه مهم است.

 

ما اکنون ابزاری داریم که می توانیم در یک لحظه و در یک مکان به صدها نفر در لیست شماره تماس هایمان متصل شویم. و داشتن ماشین زمان در جیب خودمان را تجربه کنیم.

 

در ادامه او از پدید آمدن نوعی از اضطراب حاصل از زندگی در این دنیای جدید می گوید. و ایده هایی را مطرح می کند که چطور از حیاط خلوت زندگی دیجیتال خود حفاظت کنیم و از سبک جدید زندگی دیجیتال به نفع خودمان و برای تحکیم روابط انسانی استفاده کنیم.

 

دانلود فایل pdf سخنرانی امبر کیس در تد شامل متن فارسی و انگلیسی سخنرانی برای تقویت زبان

 

 

چطور از سخنرانی های تد برای تقویت زبان استفاده بکنم؟

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی