تدتاک

یادگیری انگلیسی در مسیری الهام بخش

تدتاک

یادگیری انگلیسی در مسیری الهام بخش

کانال تلگرام تدتاک
telegram.me/tedtalk

پیوندهای روزانه

مجموعه‌ی TED در سال ۱۹۸۴ تاسیس شد اما سمینارهای دوره‌ای آن از سال ۱۹۹۰ شکل گرفت. TED مخفف سه کلمه است: Technology و Entertainment و Design. تکنولوژی و سرگرمی و طراحی، اگر چه در طول زمان فعالیت‌های TED به این حوزه‌ها محدود نشد. شکل اجرای برنامه‌های TED معمولاً اشاره به تحقیقات و دانش و فرهنگ در قالب داستان گویی است.



بسیاری از بزرگان سیاست و اقتصاد و همینطور تعداد زیادی از برندگان جایزه‌ی نوبل، مانند: جیمز کمرون، بیل گیتس، ال گور، جرج اسموت، بیل کلینتون، براین گرین، استیون هاوکینگ، ریچارد داوکینز و لری پیچ(موسس گوگل)…تا کنون در این برنامه سخنرانی کرده‌اند.


مجموعه‌ی سخنرانیها و ویدئو‌های TED رایگان هستند و می‌توانید آنها را به صورت فایل صوتی یا تصویری با کیفیت مورد نظر خود دانلود کنید. تعداد بسیار زیادی از آنها زیرنویس فارسی هم دارند که می‌توانید هنگام نمایش یا دانلود، آن را فعال کنید.می‌توانید به ویدئوهایی که زیرنویس فارسی دارند از لینک زیر دسترسی داشته باشید:ویدئوهای تد با زیرنویس فارسی


همچنین به غیر از سایت ted می توانید از اپلیکشن اندروید ted  و یا اپلیکشن ios سخنرانی های تد بر روی گوشی خود استفاده کنید.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی