تدتاک

یادگیری انگلیسی در مسیری الهام بخش

تدتاک

یادگیری انگلیسی در مسیری الهام بخش

کانال تلگرام تدتاک
telegram.me/tedtalk

پیوندهای روزانه

یکی از راههای مناسب برای بهتر شدن روند یادگیری انگلیسی استفاده از دیکشنری مناسب است. بهترین نوع دیکشنری برای کسانی که در مسیر یادگیری زبان هستند دیکشنری انگلیسی به انگلیسی است.در این دیکشنری ها معنی هر لغت با کلمات ساده و به همراه مثال  توضیح داده شده ، به همین خاطر استفاده منظم از این دیکشنری ها به صورت خودکار باعث بهبود دامنه لغات و گرامر میشوند.

پس اولویت اول برای جستجوی معنی لغات استفاده از دیکشنری انگلیسی به انگلیسی است و اگر نتوانسیتم با کمک دیکشنری انگلیسی به انگلیسی معنی یک کلمه  را متوجه شویم ، از دیکشنری انگلیسی به فارسی به عنوان گزینه بعدی استفاده می کنیم.


یکی از بهترین دیکشنری های انگلیسی به انگلیسی موبایل، دیکشنری رایگان  livio ویژه اندروید  است. این دیکشنری  به صورت آفلاین قابل استفاده است . از ویژگی های خوب  دیکشنری livio داشتن رابط کاربری بسیار ساده ، تلفظ لغات ، ویژگی های دستوری یا گرامری لغات ، جملات نمونه برای هر لغت و کلمات هم معنی و متضاد و گزینه اشتراک گذاری کلمات است.
همین طور گزینه اضافه کردن لغات به لیست علاقه مندی  هم از دیگر قابلیت های این دیکشنری است.که برای مرور معنی و تلفظ کلمات  به ما کمک می کند.

 

دیکشنری-انگلیسی به انگلیسی-موبایل




از بین دیکشنری های انگلیسی به فارسی برای موبایل ،هم دیکشنری  fastdic یک دیکشنری رایگان  خوب دو زبانه انگلیسی به فارسی و بالعکس است.که رابط کاربری ساده ای دارد و  به صورت آفلاین قابل استفاده است. همین طور دیکشنری شامل تلفظ کلمات به دو لهجه امریکایی و انگلیسی است.

 

دیکشنری-فست دیک-موبایل




دانلود دیکشنری livio ویژه اندروید از گوگل پلی


دانلود دیکشنری fastdic ویژه اندروید از کافه بازار


دانلود دیکشنری fastdic ویژه اپل از اپل استور


 


مطالب جدید و نکات کاربردی یادگیری انگلیسی را به صورت هفتگی در ایمیل خود در یافت کنید.
 

نظرات  (۱)

 سلام و درود
دیکشنری تصویری آنلاین سه زبانه فارسی انگلیسی و ترکی استانبولی در سایت www.picturedictionary.info در اختیار علاقمندان به زبان و زبان آموزان می باشد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی