تدتاک

یادگیری انگلیسی در مسیری الهام بخش

تدتاک

یادگیری انگلیسی در مسیری الهام بخش

کانال تلگرام تدتاک
telegram.me/tedtalk

پیوندهای روزانه
 
تقریبا برای همه ما پیش آمده که بخواهیم عادت مثبتی را وارد زندگی خودمان بکنیم و یا عادتی که دوستش نداریم را ترک کنیم اما عملا اقدامی نکرده ایم. مت کاتس ، مهندس گوگل ، در این سخنرانی کوتاه پیشنهاد بسیار ساده و کاربردی برای ما دارد.
 
 
 
 
 
از نظر مت کاتس ، 30 روز زمان مناسبی برای اضافه کردن یا ترک یک عادت است. هر کدام از ما می توانیم چیزهایی که همیشه دوست داشتیم را به زندگیمان اضافه کنیم یا عادتی را ترک کنیم.

فقط کافیست برای خودمان چالش 30 روزه راه بیاندازیم و 30 روز پشت سر هم آن کار را انجام دهیم.می توانیم از چالش های ساده ای مثل 30 روز ورزش کردن ، و یا 30 روز اخبار ندیدن شروع کنیم و کم کم به سمت عادات جدید حرکت کنیم.
 
 



تقویم شخصی مت کاتس برای چالش های 30 روزه اش


 

 

 

دانلود فایل pdf سخنرانی مت کاتس شامل متن فارسی و انگلیسی سخنرانی برای تقویت انگلیسی



 

DVD مجموعه سخنرانی های تد


 

مطالب جدید و نکات کاربردی یادگیری انگلیسی را به صورت هفتگی در ایمیل خود دریافت کنید.

 

نظرات  (۱)

سلام!
من این سخنرانی و قبلیشو  مون مدلی که گفتین گوش دادم.
خیلی عالی بود. احساس می کنم تو همین مدت کوتاه خیلی فرق کردم! جدی میگما!
 قبلنم فارسیشو گوش داده بودم اما اینطوری انگار بیشتر درکش میکنم!
کلی سخنرانی تد داشتم که فارسیشو دانلود نمی کردم...میگفتم وقتی زبانم خوب شد میام میبینمش! اما حالا خیلی از اونا رو تو وبلاگ شما دیدم...و میتونم از خود اونا واسه یادگیری زبان استفاده کنم!
سپاسگزارم بسی!
پاسخ:
خوشحالم که مفید بوده.عادت دادن گوش به هر زبانی بهترین روش برای یادگیری اون زبان هست.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی