تدتاک

یادگیری انگلیسی در مسیری الهام بخش

تدتاک

یادگیری انگلیسی در مسیری الهام بخش

کانال تلگرام تدتاک
telegram.me/tedtalk

پیوندهای روزانه

آیا تا به حال برایتان پیش آمده که حس کنید اطرافیانتان ، در مقابل خدماتی که انجام می دهید از  شما تشکر و قدردانی  نمی کنند؟ و یا بر عکس در موقعیتی بودید که دوست داشتید کسی را تحسین کنید اما متوقف شدید؟

 

دکتر لورا تریس ، در این سخنرانی 3 دقیقه ای به این موضوع اشاره می کند که تشکر و تحسین کردن مثل یک کلام جادویی می تواند در بهبود روابط خانوادگی و کاری موثر باشد.

 

فعال کردن زیر نویس سخنرانی

لینک سخنرانی لورا تریس در تد(2008)

 

اما آن چیزی که باعث می شود اکثر افراد نتوانند به راحتی نیازشان به تحسین شدن را به زبان بیاورند و حتی سالها در حسرت یک تشکر و ستایش ساده از زبان عزیزترین افرادشان بمانند این است که فکر می کنند در صورت بیان نیازشان ممکن است جایگاهشان متزلزل شود و یا ممکن است نادیده گرفته شوند .

 

در پایان لورا تریس ما را به چالش تشکرکردن دعوت می کند. او پیشنهاد می دهد که هر کدام از ما در هر نقشی که هستیم چه به عنوان زن ،شوهر یا پدر یا مادر یا فرزند یا دوست و همکار و ...می توانیم به عنوان اولین قدم در راه بهبود روابط انسانی از خودمان شروع کنیم. به خانه برگردیم و  از عزیزانمان تشکر کنیم و در مورد نیازمان به شنیدن تشکر، صادقانه صحبت کنیم.

 

فایل pdf سخنرانی لورا تریس در تد شامل متن فارسی و انگلیسی برای تقویت زبان

 

چطور از سخنرانی های تد برای تقویت زبانم استفاده کنم؟

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی