تدتاک

یادگیری انگلیسی در مسیری الهام بخش

تدتاک

یادگیری انگلیسی در مسیری الهام بخش

کانال تلگرام تدتاک
telegram.me/tedtalk

پیوندهای روزانه

اگر تا به حال دچار آسیب دیدگی یا شکستگی شده باشید، احتمالا برای بهبود سریع تر عضو آسیب دیده گذارتان به فیزیوتراپی افتاده است. تمرینات فیزیوتراپی تکراری و کسل کننده و گیج کننده هستند.

 

اما کاسمین میهایو ، متخصص نرم افزار، با یک ایده جالب ، این تمرینات خسته کننده را به بازی هایی سرگرم کننده و مفید تبدیل کرده است.

 

                             فعال کردن زیر نویس سخنرانی

 

سخنرانی کامین میهایو در تد (2015)

 

طبق بررسی ها ،70 درصد بیماران همکاری مناسبی برای انجام تمرینات فیزیوتراپی از خود نشان نمی دهند ، که همین مسئله روند بهبودی انها را بسیار کند می کند.

 

کاسمین و همکارانش برای حل این مشکل ،در سال 2011  نرم افزار   Mira Rehab را طراحی کردند. این نرم افزار به عنوان یک نرم افزار تعاملی تمرینات خسته کننده فیزیوتراپی را به بازی های جذاب و سرگرم کننده ای تبدیل می کند. این نرم افزار کاملا سفارشی سازی شده است و فیزیوتراپها با توجه به نیاز بیمار می توانند تمرین های مورد نظر خود را طراحی کنند.

 

در حال حاضر از نرم افزار Mira Rehab  در دهها  کلینیک آمریکا و اروپا برای بیماران ارتوپدی و نورولوژیکی استفاده می شود.اما به زودی این نرم افزار برای گفتار درمانی و کودکان اوتیسمی و یا دارای مشکلات ذهنی با قابلیت رصد بیمار از راه دور نیز  استفاده می شود.

 

دریافت فایل متن فارسی و انگلیسی سخنرانی برای تقویت زبان

 

چطور از سخنرانی های تد برای تقویت زبان استفاده بکنم؟

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی