تدتاک

یادگیری انگلیسی در مسیری الهام بخش

تدتاک

یادگیری انگلیسی در مسیری الهام بخش

کانال تلگرام تدتاک
telegram.me/tedtalk

پیوندهای روزانه

چرا شرکت اپل Apple این قدر نوآور است؟ سال به سال نوآورتر از همه رقبایش.در حالی که  فقط یک شرکت کامپیوتری است. درست مثل بقیه .

چرا برادران رایت توانستند هواپیمای موتوری تحت کنترل انسان بسازند وقتی که مطمئنا تیم های دیگری هم بودند که شایسته تر بودند، با سرمایه بیشتر... و نتوانستند به هواپیمای موتوری با سرنشین دست یابند.چه چیز دیگری اینجا نقش دارد؟

 

چرا بعضی از افراد، رهبران و شرکت ها میتوانند تاثیر گذار باشند ، جایی که دیگران نمیتوانند؟

سایمون سینک ، کارشناس رهبری، در این سخنرانی ایده دایره طلایی را  عامل اصلی تاثیر گذاری رهبران بزرگ و شرکت های پیشرو می داند. دایره طلایی چرا؟ چگونه؟چه چیز؟


                                                                                    فعال کردن زیرنویس سخنرانی

 

لینک سخنرانی سایمون سینک در تد(2009)

 

 

از دیدگاه سایمون سینک ،شرکت های موفق و رهبران بزرگ برخلاف دیگر رقبایشان ،به جای شروع از چه چیزی، از چرا شروع میکنند. در واقع آنها از درون به بیرون فکر میکنند.

 

اکثر بازاریابی ها و فروش ها ازبیرون به درون انجام می شوند.به این روش که ابتدا می گوییم چه چیزی داریم، چه کار می کنیم و چطور از بقیه متمایز هستیم و بعد انتظار خرید یا رای از مردم داریم.

 

اما شرکت های پیشرو اول میگویند چرا چنین محصولی تولید کرده اند،از هدفشان و باورشان می گویند و در قدم بعد نشان می دهند چگونه محصول می تواند موثر باشد و در پایان می گویند که دقیقا چه چیزی دارند.

 

در اصل شرکت های الهام بخش، به جای محصول ، باور و هدف خود را به مردم میفروشند. و این چیزی است که حس خوب و اطمینان و مشتریان وفادار ایجاد می کند.

 

سایمون سینک، نویسنده کتاب "با چرا شروع کن" ، در ادامه با بیان ارتباط بین ساختار مغز و مدل دایره طلایی نشان میدهد که چطور پیروی از الگوی دایره طلایی در بازاریابی و فروش و مدیریت، به شرکت ها و سازمان ها و مدیران کمک می کند مشتریان و کارمندان وفاداری داشته باشند.

 

فایل pdf سخنرانی سایمون سینک در تد شامل متن فارسی و انگلیسی سخنرانی برای تقویت انگلیسی

 

 

چطور از سخنرانی های تد برای تقویت انگلیسی استفاده بکنم؟

 


مطالب جدید و ترانه های آموزشی و اصطلاحات را به صورت هفتگی در ایمیل خود دریافت کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی