تدتاک

یادگیری انگلیسی در مسیری الهام بخش

تدتاک

یادگیری انگلیسی در مسیری الهام بخش

کانال تلگرام تدتاک
telegram.me/tedtalk

پیوندهای روزانه

 

آیا شما از آن دسته افرادی هستید که با ذوق و شوق سر کار خود حاضر می شوید؟ ساعت ها و ساعت ها با اشتیاق فراوان کار می کنید بدون اینکه متوجه گذشت زمان شوید؟گویی کار جزیی از هویت شماست و از کارتان لذت می برید؟ یا نه برعکس صبح ها به زور سر کار می روید و همیشه منتظر تعطیلات آخر هفته هستید؟ و نه تنها از کارتان لذت نمیبرید که فقط سعی می کنید با آن کنار بیایید و زندگیتان را ادامه دهید؟

ما با یک بررسی کوچک در اطرافمان می بینیم  که افراد گروه اول همیشه در اقلیت بوده اند.افرادی که کارشان دقیقا منطبق با استعدادهای ذاتی آنهاست و در نتیجه از انجامش لذت می برند. در این سخنرانی سر کن رابینسون ، کارشناس خلاقیت ، آموزش به شیوه خطی را عامل این موضوع می داند که بسیاری از افراد نمی توانند در طول زندگی استعداد و توانایی ذاتی خودشان را پیدا کنند .





لینک سخنرانی سر کن رابینسون در تد (2010)


آموزش به شیوه خطی کاری به استعدادهای متنوع افراد ندارد و فقط به شکل یک آموزش کاملا استاندارد و با چارچوب مشخص افراد را برای کار آماده می کند به جای اینکه افرادی با تفکر خلاق تربیت کند .

 

او که در سخنرانی قبلی خود در سال 2006 تحت عنوان "آیا مدارس خلاقیت را می کشند؟" به نقد سیستم آموزشی رایج دنیا پرداخته بود، در این سخنرانی پیشنهاداتی برای شیوه های نوین آموزش دارد.

سر کن رابینسون ، نویسنده کتاب جوهر وجودیت را کشف کن ،بیان می کند که امروزه ، دوران آموزش های خطی پایان یافته و دیگر حتی اصلاح این شیوه های آموزشی هم کمکی به بهبود شرایط نمی کند و ما نیاز به یک انقلاب در روش آموزش و یادگیری داریم. انقلابی برای ایجاد آموزش های شخصی سازی شده و مناسب با شرایط و استعدادهای هر فرد که از آن به عنوان روش آموزش به شیوه کشاورزی نام می برد.

 

دانلود فایل pdf سخنرانی سر کن رابینسون در تد شمامل متن فارسی و انگلیسی سخنرانی برای تقویت زبان

 

 

چطور از سخنرانی های تد برای تقویت زبان استفاده بکنم؟

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی