تدتاک

یادگیری انگلیسی در مسیری الهام بخش

تدتاک

یادگیری انگلیسی در مسیری الهام بخش

کانال تلگرام تدتاک
telegram.me/tedtalk

پیوندهای روزانه

اگر شما در خانواده ای بزرگ شده باشید که در آن تعصب و تنفر آموزش داده می شود، آیا می توانید راه دیگری را انتخاب کنید؟ وقتی پدر «زک ابراهیم» داشت نقشه ی بمب گذاری ساختمان تجارت جهانی را طراحی می کرد، او فقط هفت سال داشت. سرگذشت او تکان دهنده و قدرتمند و در نهایت الهام بخش است

 


 

                                                                                                   فعال کردن زیرنویس سخنرانی

لینک سخنرانی زک ابراهیم در تد 2014

 

زک ابراهیم که از یک پدر مصری و یک مادر آمریکایی بود تا 7 سالگی کودکی شاد و آرامی را تجربه کرد تا اینکه به مرور با تغییر ساختار خانوده شان به واسطه افکار متعصبانه پدرش رو به رو شد که تلاش میکرد از او یک جهادگر افراطی بسازد. پدر زک به همراه دوستان افراطی اش برنامه های تروریستی را طراحی می کردند. زندگی در چنین شرایطی و دستگیری پدرش باعث شده بود که زک سالها از جایی به جایی دیگر جابه جا شود و با هویت مخفی زندگی کند.

 

زک در این سخنرانی از مسیر طولانی برای مواجه با گذشته اش و انتخاب صلح به جای خشونت می گوید. او بیان می کند که چطور آشنایی با افرادی با دیدگاهها و مذاهب مختلف به او کمک کرد تا افکار متعصبانه خودش را که در سراسر کودکیش با آنها مواجه بود دور بریزد و انسان ها را نه بر  اساس نژاد و دین و مذهبشان که بر اساس شخصیتشان ببیند.

 

زک بر اساس داستان زندگیش کتاب پسر تروریست را نوشته است تا نشان دهد که پسر می تواند متفاوت از پدر باشد و هر انسانی فارغ از نژاد و گذشته و مذهبش  می تواند راهی متفاوت از خشونت و ترور را انتخاب کند.

 

فایل pdf سخنرانی زک ابراهیم در تد شامل متن فارسی و انگلیسی سخنرانی برای تقویت انگلیسی

 


 

سخنرانی ها ، ترانه ها ، اصطلاحات و نکات آموزشی را به صورت هفتگی در ایمیل خود دریافت کنید.

 

نظرات  (۲)

پس متن سخنرانی درک سیور چی شد؟
پاسخ:
سلام سارا جان.اگر عضو خبرنامه هفتگی شدی ، جمعه گذشته متن سخنرانی برات ایمیل شده. لطفا ایمیلتو یک بار دیگه چک کن .


اِ اومده بود واسم ندیدمش!
پاسخ:
ok

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی