تدتاک

یادگیری انگلیسی در مسیری الهام بخش

تدتاک

یادگیری انگلیسی در مسیری الهام بخش

کانال تلگرام تدتاک
telegram.me/tedtalk

پیوندهای روزانه

زمانی نه چندان دور  باید حتما برای گوش دادن به آهنگ مورد علاقه مان یا دیدن فیلم یا خواندن کتاب مورد علاقه مان نسخه فیزیکی آن را تهیه می کردیم. اما این روزها به مدد اینترنت و دنیای دیجیتال ما به راحتی یک کلیک می توانیم آهنگ یا فیلم یا کتاب مورد علاقه مان را دانلود کنیم.

حال دنیایی را تصور کنید که لباس های قابل دانلود و پرینت کردن کم کم وارد کمدهای لباس شما شوند. دنیت پلگ، طراح مد، در این سخنرانی جالب به ما نشان می دهد که چطور می توانیم لباس های دیجیتالمان را از اینترنت دانلود کرده و در خانه آنها را پرینت بگیریم.





لینک سخنرانی دنیت پلگ در تد (2014)

دنیت پلگ ،در زمانی که دوره کارآموزی طراحی خود را در خانه مد چینی ها میگذراند با لباس های
سه بعدی آشنا شد. اما زمانی که یک گردنبد که با استفاده از پرینتر سه بعدی چاپ شده بود را از دوستش هدیه گرفت،  این ایده برایش  مطرح شد که اگر می توان گردنبد را پرینت گرفت چرا نتوان یک لباس را پرینت گرفت؟



از آن زمان تا کنون دنیت ، مواد مختلفی را به عنوان ماده اولیه پرینتر سه بعدی برای پرینت لباس هایش امتحان کرده تا راهی برای چالش لباس های خشک و غیر قابل انعطاف پرینت شده بیابد.


دانلود فایل pdf سخنرانی برای تقویت زبان شامل متن فارسی و انگلیسی سخنرانی
 


 
 

نظرات  (۱)

خیلی جالب بود!
پاسخ:
علم همه تخیلات رو واقعی میکنه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی