تدتاک

یادگیری انگلیسی در مسیری الهام بخش

تدتاک

یادگیری انگلیسی در مسیری الهام بخش

کانال تلگرام تدتاک
telegram.me/tedtalk

پیوندهای روزانه

 ما از حواس پنجگانه خود برای دریافت اطلاعات از محیط اطراف استفاده  می کنیم. اما اطلاعات بسیار زیاد دیگری هم هستند  که به ما در درک  بهتر جهان و انتخاب گزینه مناسب تر کمک می کنند و از این حس ها نمی  آیند، بلکه از رایانه و اینترنت می آیند. پس چه اتفاقی می افتد اگر ما  بتوانیم از اینترنت هم مانند یکی از اعضای بدن و شبیه حس های دیگر  استفاده کنیم؟ 

 

 پتی مائس سرپرست تیم تحقیقاتی در لابراتوار رسانه های گروهی  دانشگاه MIT ، در این سخنرانی پروژه" حس ششم " را معرفی می کند،  دستگاهی تعاملی که به انسان کمک می کند ، از اینترنت همزمان با دیگر  حواس خود ، برای درک بهتر دنیا استفاده کند.

 


                                                                                                                                فعال کردن زیر نویس سخنرانی

 لینک سخنرانی  پتی مائس در تد(2009 )

 

 نمونه اولیه این دستگاه از یک Webcam معمولی و پروژکتور3M که با  باتری کار می‌کند و یک آینه متصل ساخته شده که همگی به یک تلفن  همراه متصل به اینترنت وصل هستند.و به کاربران اجازه می دهد  اطلاعات دریافتی را برای دیدن ،به هر سطحی که می خواهند بتابانند.

 

 این دستگاه می تواند در نقش حس ششم، اطلاعاتی مرتبط با هر چیزی  که پیش روی شماست را در اختیارتان قرار دهد ، چه در مقابل شما  قفسه ای پر از انواع و اقسام دستمال توالت باشد و شما برای انتخاب  یک مدل با کیفیت تر نیاز به اطلاعات بیشتری داشته باشید، چه در مقابل  شما قفسه ای پر از انواع و اقسام کتابها باشد و شما بخواهید آمار  فروش کتاب در آمازون و یا نظرات خوانندگان دیگر کتاب را بدانید و حتی  وقتی که در جلسه ای با شخص جدیدی اشنا می شوید و می خواهید  دقیقا در همان زمان مکالمه اطلاعات بیشتری از فرد مقابل داشته باشید.

 

 

 

 

 

 

 چطور از سخنرانی های ted برای تقویت زبان انگلیسی استفاده بکنم؟

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی