تدتاک

یادگیری انگلیسی در مسیری الهام بخش

تدتاک

یادگیری انگلیسی در مسیری الهام بخش

کانال تلگرام تدتاک
telegram.me/tedtalk

پیوندهای روزانه

اگر شما داوطلب آزمون کارشناسی ارشد یا دکتری داخل کشور و یا آزمون های زبان بین المللی مثل آیلتس و تافل باشید، کتاب Absolutely Essential Words 504 یکی از منابع لازم و ضروری برای این آزمون ها محسوب می شود.



با کمک اپلیکیشن رایگان 504 لغت ضروری که همراه یار در سایت بازار ارائه داده ،می‌توانید همیشه این ۵۰۴ لغت ضروری را همراه خود داشته باشید و آن‌ها را مرور کرده و بهتر بخاطر بسپارید.


این اپلیکیشن شامل ۴۲ درس است که در هر درس  12لغت قرار گرفته. هر لغت دارای توضیحی به زبان انگلیسی و مثال هایی جهت نشان دادن کاربرد آن ، و هم چنین دکمه نمایش معنی فارسی لغت و تلفظ لغت می باشد.



در این اپلیکیشن تعداد بازدیدهای شما از هر کلمه در مقابل آن به نمایش در می آید تا از این طریق متوجه شوید که چقدر طول کشیده تا معنای یک لغت را یاد بگیرید. همچنین می توانید برخی کلمات را ستاره دار کنید تا یادتان باشد که هنوز آن ها را یاد نگرفته اید.


نکته عالی اپلیکیشن ، وجود مثال برای هر کلمه می باشد. زیرا بهترین راه حفظ لغات ،حفظ کردن آنها در جمله می باشد نه به صورت تک لغت.


می توانید با کمک این اپلیکیشن ،یادگیری 504 لغت ضروری را از همین امروز ،در برنامه خود قرار دهید ,و هر روز با مطالعه 12 لغت ،بعد از 42 روز به تمام کلمات کتاب 504 مسلط شوید.


برای اینکه کلمات وارد حافظه بلند مدت شما شود و آن ها را هرگز فراموش نکنید، حتما بعد از مرور کلمات هر درس آنها را برای مرورهای بعدی در جعبه لایتنر قرار دهید.


اپلیکیشن 504 لغت ضروری در کافه بازار


نظرات  (۱)

سلام ، کارتون عالیه ، خدا خیرتون بده ، من از سایت و کانال تلگرامتون استفاده میکنم ، انشاالله که موفق و پیروز باشید .😊😘
پاسخ:
با سپاس. موفق باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی